Педагогічні     ради

 

 

п/п

Зміст роботи

Відповідальний

Термін

І.

«Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості»

1. Підсумки роботи ДНЗ за оздоровчий період.

2. Обговорення та схвалення плану освітньої роботи дошкільного закладу на 2018/2019 н. р.

3. Презентація, розгляд та затвердження освітніх програм, парціальних. методичних посібників для навчально-виховної роботи.

4. Затвердження форм планування освітньо-виховного процесу, розкладу занять, гурткової роботи.

5. Комплектація груп дітьми та кадрами.

6. Організаційні питання

Телюк Л. Г.

(завідуюча )

 

 

 

 (вихователь-методист)

 

 

Телюк Л. Г.

(завідуюча)

серпень 2018 р.

ІІ.

«Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ»

Виконання рішень попередньої педради (інформація).

1.  Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або що треба знати про інтеграцію?
2. Інтелектуальна карта як структурна основа інтегрованого заняття 
3. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять 
4. Особливості організації і проведення інтегрованого заняття (пам’ятка)

 

 

Телюк Л. Г.

(завідуюча)

(вихователь-методист)

Гайдамаченко Н.А.

(вихователь)

Погорєлова І.В.

(вихователь)

Бучинська І.В.

(вихователь)

листопад 2018 р.

ІІІ.

«Формування соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку  від 3 до 6 років за програмою «Афлатот»

Виконання рішень попередньої педради (інформація).

1. Соціально-економічна освіта дошкільня - крок в європейське майбутнє.

2. Економічна освіта дітей дошкільного віку.

 

3. Як виховувати у дітей ощадливість?

 

4. Про стан впровадження програми «Афлатот» (інформація).

 

 

 

 

Телюк Л.Г.

(завідуюча)

 

(вихователь-методист)

 

 

Ткаченко Ю.С.

 (вихователь)

Зданевич М.В.

(вихователь)

 

лютий 2019 р.

ІV.

«Результат роботи - життєва компетентність дошкільника»

Про виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради (інформація).

1. Про аналіз результатів освітньо-виховної роботи за 2018/2019 навчальний рік. Результативність роботи педагогів.

2. Стан формування життєвих компетенцій старших дошкільників (за результатами вивчення). Результативність впровадження навчально-методичного комплексу «Впевнений старт».

3. Результативність впровадження курсу «Освіта для сталого розвитку для дошкільнят» в молодшій та середній групах.

 

4. Стан організації гурткової роботи.

 

5. Організація роботи під час літнього оздоровчого періоду (рекомендації).                 

 

 

 

Телюк Л. Г.

(завідуюча)

 

 

(вихователь-методист)

 

Гайдамаченко Н. А.

 

 

(вихователі)

 

 

 

керівник гуртка

 

Телюк Л. Г.

(завідуюча)

травень 2019 р.